Art-press proekologiczne torby papierowe

Reklama i promocja własnej firmy czy marki nie musi odbywać się w klasyczny sposób za pośrednictwem bannerów reklamowych, gazetek czy ulotek reklamowych. Możemy w tym celu wykorzystać bardzo modne ostatnimi czasy, proekologiczne rozwiązania.

Polacy ostatnimi czasy są bardziej świadomi ekologicznie, starają się segregować odpady, zużywać mniej wody, coraz częściej również sięgają po odnawialne źródła energii. Pierwszym krokiem, który każdy z nas może wykonać jest przede wszystkim kupowanie produktów, których opakowania poddają się biodegradacji czy recyklingowi. Dzięki czemu mogą być jeszcze niejednokrotnie wykorzystane.

Sklepy odzieżowe jak i spożywcze, a także większe sieci handlowe również przyczyniają się do promowania rozwiązań proekologicznych. Wycofują bowiem chociażby reklamówki foliowe, które zużywaliśmy do tej pory na potęgę. Zastąpione zostały one torbami papierowymi, gdyż właściciele sklepów również zdają sobie sprawę z zagrożeń płynących ze stosowania reklamówek foliowych.

W dodatku jest to wspaniała i modna ostatnimi czasy forma promocji, wykorzystywana i stosowana już w wielu przedsiębiorstwach. Nie dość, że nasze przedsiębiorstwo promujemy jako proekologiczne, to w dodatku możemy na takiej torbie nadrukować nasze logo, aktualną promocję czy główny produkt. Istnieje bowiem szansa nadruku dowolnego tekstu na torebkach papierowych. W dodatku torby papierowe nie są to tylko rozwiązania nadające się do jednokrotnego użytku. W razie zniszczenia ulegają biodegradacji lub mogą z nich zostać wytworzone nowe torebki papierowe.

Torby papierowe z nadrukiem możecie zamówić w drukarni internetowej „Art-press”, która siedzibę ma w Bydgoszczy. Posiadają bowiem szeroką ofertę wzorów i kolorów z których każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Oprócz toreb możecie tam zamówić długopisy czy notesy z nadrukiem, a także profesjonalne roll-upy czy banery reklamowe. Zamówienia są w dodatku bardzo szybko realizowane. Klienci z Bydgoszczy mogą już odebrać swoje produkty w godzinę od wysłania zamówienia mailem lub SMSem.